Tenisistka zawitała do stolicy niezmiennie imponującym samochodem.
Źródło:
Rozwiń
Agnieszka Radwańska i jej Porsche Panamera Turbo
Przez sporą część kariery, Agnieszka Radwańska miała umowę z Lexusem, ale od jakiegoś czasu tenisistka może jeździć tym, czym tylko zechce.
Źródło:
Rozwiń
Agnieszka Radwańska ma Porsche Panamera Turbo
Będąca na sportowej emeryturze Agnieszka niezmiennie ceni sobie możliwość jeżdżenia bez zaprzątania sobie głowy ładowaniem czy zasięgiem.
Źródło:
Rozwiń
Agnieszka Radwańska i jej Porsche Panamera Turbo
Choć najmodniejszym, topowym Porsche może się teraz wydawać Taycan, nie ma to jednak jak 550-konna Panamera Turbo.
Źródło:
Rozwiń
Agnieszka Radwańska i jej Porsche Panamera Turbo
Agnieszka Radwańska ma czerwoną Panamerę Turbo od dwóch lat.
Źródło:
Rozwiń
Agnieszka Radwańska ma Porsche Panamera Turbo
Ten model jest piekielnie mocnym, 4-drzwiowym coupe, które pozwala jej podróżować z Krakowa do Warszawy w komforcie. Podwójnie doładowane V8 z pewnością ma spory apetyt na paliwo, ale jego uzupełnienie to kwestia kilku minut.
Źródło:
Rozwiń
Agnieszka Radwańska ma Porsche Panamera Turbo
Panamera Turbo to wciąż piekielnie szybki samochód. Mimo rozmiarów limuzyny i ponadprzeciętnego komfortu, długie na 5 metrów auto, przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 s (z pakietem Sport Chrono w 3,6 s), a prędkość maksymalna wynosi 306 km/h.
Źródło:
Rozwiń
Agnieszka Radwańska ma Porsche Panamera Turbo
Ile paliwa zużywa taka Panamera z 8-cylindrowym motorem? Porsche w danych fabrycznych obiecuje w cyklu miejskim spalanie niecałych 13 l/100 km, w pozamiejskim 7,3 litra, a średnio 9,4 l/100 km, przy emisji CO2 212-214 g/km.
Źródło:
Rozwiń
Agnieszka Radwańska i jej Porsche Panamera Turbo
Jeśli mowa o zasięgu, to biorąc pod uwagę fabryczne dane, Panamera bez trudu powinna przejechać 1000 km na jednym tankowaniu.
Źródło:
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera Turbo
Standardowy zbiornik paliwa tego auta ma pojemność 75 l, a opcjonalny, większy bak mieści aż 90 l benzyny.
Źródło: Porsche
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera Turbo
Rzeczywisty zasięg będzie oczywiście nieco niższy, szczególnie gdy kierowca narzuci autostradowe tempo.
Źródło: Porsche
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera Turbo
Elektryczne Porsche Taycan pod względem zasięgu nie ma startu z konwencjonalnie napędzaną Panamerą. W danych fabrycznych widzimy, że zasięg Taycana wg normy WLTP wynosi 388-412 km.