Nowa wersja wyposażenia
Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Stelvio w wersji „6C Villa d'Este"
Seria „6C Villa d'Este" została wyposażona w najlepsze rozwiązania techniczne Alfy Romeo, które zapewniają przyjemność i komfort jazdy zarówno kierowcy, jak i pasażerom.
Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Stelvio w wersji „6C Villa d'Este"
W polskiej ofercie auta pojawią się z silnikiem benzynowym 2.0 turbo o mocy 200 KM z tylnym napędem (Giulia) oraz 2.0 turbo o mocy 280 KM z napędem na cztery koła AWD (Stelvio).
Alfa Romeo Giulia w wersji „6C Villa d'Este"
Silniki te są zestawione z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. W standardzie oferowane są aluminiowe łopatki/ manetki przy kierownicy służące do zmiany biegów przekładni automatycznej.
Alfa Romeo Giulia w wersji „6C Villa d'Este"
Oprócz lakieru Etna, serię specjalną wyróżniają chromowane ramki szyb bocznych.
Alfa Romeo Giulia w wersji „6C Villa d'Este"
Alfa Romeo Giulia ma 5-otworowe, lekkie 19-calowe obręcze kół.
Alfa Romeo Stelvio w wersji „6C Villa d'Este"
Alfa Romeo Stelvo ma obręcze kół ze stopów lekkich w rozmiarze 21 cali.
Alfa Romeo Stelvio w wersji „6C Villa d'Este"
Trójwarstwowy lakier w czerwonym kolorze Etna pięknie mieni się w słońcu.
Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Stelvio w wersji „6C Villa d'Este"
We wnętrzu montowane są elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele pokryte beżową wysokiej jakości skórą włoską, z wyhaftowanym logo „6C Villa d'Este" na przednich zagłówkach.
Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Stelvio w wersji „6C Villa d'Este"
Deska rozdzielcza również pokryta jest miękką skórą.
Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Stelvio w wersji „6C Villa d'Este"
Na desce rozdzielczej znalazło się również ozdobne logo limitowanej edycji.
Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Stelvio w wersji „6C Villa d'Este"
Nazwa „6C Villa d'Este" jest także wyszyta na zagłówkach.
Alfa Romeo Stelvio w wersji „6C Villa d'Este"
Nowe modele są wyposażone także w systemy autonomicznej jazdy ADAS 2, kamerę cofania z dynamiczną siatką, przednie i tylne czujniki parkowania, bezprzewodową ładowarkę i automatycznie otwieraną klapę bagażnika.
Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Stelvio w wersji „6C Villa d'Este"
Historyczna 6C 2500 SS „Villa d’Este” była jednym z ostatnich modeli Alfa Romeo zbudowanych z ramą nośną oddzielną od nadwozia. Wyprodukowano go w zaledwie 36 egzemplarzach, z których każdy był naprawdę wyjątkowy, zgodnie z życzeniami Klientów i inspiracją pracowni stylistycznej. Idealny przykład włoskiego know-how, niepowtarzalnego kunsztu wykonania i dbałości o szczegóły, które ciągle wyróżniają modele Alfy Romeo reprezentujące wyrafinowanie i niepowtarzalny styl Made in Italy.