Anna Wendzikowska wodzi córkę Porsche
Anna Wendzikowska wodzi córkę Porsche
Anna Wendzikowska wodzi córkę Porsche
Anna Wendzikowska jeździ Porsche Macan
Anna Wendzikowska jeździ Porsche Macan. Samochód gwiazdy telewizji TVN nie jest jednak nowy, ponieważ to konfiguracja, która była produkowana w latach 2016-2018.
Anna Wendzikowska jeździ Porsche Macan
Nowsza wersja po liftingu, cechująca się między innymi blendą świetlną przeciągniętą przez cały tył, zaczęła opuszczać fabrykę w połowie 2018 roku. Samochód dziennikarki choć ma już parę lat, cały czas robi wrażenie i budzi zazdrość pośród innych użytkowników dróg. Charakterystyczny design Porsche jest rozpoznawalny z daleka, a wykończenie auta w kabinie i poziom wyposażeni jest z najwyższej półki.
Anna Wendzikowska jeździ Porsche Macan
Za takiego fabrycznie nowego SUV-a w salonie w 2017 roku trzeba było zapłacić minimum 226 400 zł. Wypada jednak zaznaczyć, że to tylko kwota wyjściowa i bardzo łatwo było ją podnieść dostępnymi opcjami. Tak też jest aktualnie u dealerów Porsche, gdzie najtańszy Macan po modernizacji to wydatek od 257 000 zł w górę.
Anna Wendzikowska jeździ Porsche Macan
Anna Wendzikowska zaparkowała Porsche i idzie do studia Dzień Dobry TVN.
Porsche Macan
Producent luksusowych aut ze Stuttgartu benzynowy silnik 4-cylindrowy zaczął wkładać pod maskę Porsche Macan w 2016 roku. Kompaktowy SUV w podstawowej wersji otrzymał wówczas turbodoładowaną jednostkę 2.0 litra o mocy 252 KM i 370 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Porsche Macan
Rzędowa jednostka została zaprojektowana pod kątem sportowych osiągów i wydajności. Motor ten technicznie korzysta z bezpośredniego wtrysku benzyny, układu zmiennych faz rozrządu oraz chłodnicy powietrza doładowującego. Ciśnienie doładowania sięga 2 barów.
Porsche Macan
Macan z 4-cylindrowym silnikiem wcale nie jest wolny bo od 0 do 100 km/h rozpędza się w ciągu 6,7 s, a z opcjonalnym pakietem Sport Chrono czas ten był skrócony do 6,5 s. Prędkość maksymalną producent określił na 229 km/h.
Porsche Macan
Sporty bagażnik, jak na kompaktowego SUV-a przystało.
Porsche Macan z 4-cylindrowym silnikiem turbo
Silnik 2.0 połączono z 7-stopniową przekładnią dwusprzęgłową PDK. Wyjątkowo dynamiczne właściwości jezdne umożliwia standardowy, aktywny napęd na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM) w połączeniu ze sportowo zestrojonym zawieszeniem i precyzyjnym układem kierowniczym.
Porsche Macan z 4-cylindrowym silnikiem turbo
Jako opcja do Porsche Macan dostępne było nawet zawieszenie pneumatyczne z kontrolą prześwitu oraz adaptacyjnymi amortyzatorami PASM.
Porsche Macan z 4-cylindrowym silnikiem turbo
Elegancko wykończone i luksusowo wyposażone wnętrze Porsche Macan.