Beata Tadla jeździ Hondą CR-V Hybrid AWD
Beata Tadla lubi duże i bezpieczne samochody. Miała już róże modele aut, które nie zawsze zostawały z nią na dłużej. Tak było między innymi z kupioną na kredyt Hondą CR-V trzeciej generacji. Pojazd ten został dziennikarce skradziony w 2012 roku, a stratę oszacowano wówczas na 80 tys. zł. Japońskie auta niestety w województwie mazowieckim od lat cieszą się największym zainteresowaniem złodziei.
Beata Tadla jeździ Hondą CR-V Hybrid AWD
Beata Tadla zatrzymana ostatnio w Warszawie przez policję w celu rutynowej kontroli, została przez funkcjonariusza nawet ostrzeżona przed możliwą kradzieżą: - Mam uważać na swój samochód, bo takie często kradną... A ja coś o tym wiem... - oznajmiła dziennikarka „Super Expressowi” w odpowiedzi na pytanie o powód zatrzymania przez policję.
Honda CR-V Hybrid
Jakim teraz samochodem jeździ Beata Tadla? Widać, że gwiazda ma sentyment do Hondy, ponieważ aktualnie użytkuje nową Hondę CR-V Hybrid AWD.
Honda CR-V Hybrid
To auto piątej generacji, w wersji z hybrydowym układem i napędem na cztery koła. Pod maską pracuje motor benzynowy 2.0 i-MMD, wspierany dwoma jednostkami elektrycznymi (jeden motor elektryczny napędza auto, drugi jest generatorem).
Honda CR-V Hybrid
Moc systemowa układu hybrydowego wynosi 184 KM i 315 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Honda CR-V Hybrid
Auto w połączeniu ze skrzynią automatyczną e-CVT od 0 do 100 km/h przyspiesza w 9,2 s i rozpędza się do maksymalnej prędkości 180 km/h (ograniczenie elektroniczne).
Honda CR-V Hybrid
Energia elektryczna jest magazynowana w specjalnej baterii. Samoładujący się układ pozwala na jazdę przy niskich prędkościach w trybie całkowicie bezemisyjnym. Producent informuje, że hybrydowy SUV w cyklu mieszanym średnio zużywa 7,4 l benzyny na „setkę”.
Honda CR-V Hybrid
Ten wszechstronny pojazd ma eleganckie, wyrafinowane i pojemne wnętrze.
Honda CR-V Hybrid
O komfort dba bardzo dobre wyposażenie, a masa aktywnych systemów wspierających kierowcę nieustannie czuwa nad bezpieczeństwem podróży.
Honda CR-V Hybrid
Ile kosztuje nowa Honda CR-V Hybrid AWD w Polsce? Na takie auto z salonu trzeba przygotować conajmniej 150 tys. zł.