Honda po kilkuletniej przerwie w budowie Civica kombi, powraca do tej bardziej użytkowej odmiany. Dziewiąta generacja kompaktu z wydłużoną tylną częścią nadwozia o nazwie Civic Tourer, została zaprojektowana i stworzona w Europie, pod kierownictwem europejskiego zespołu rozwojowo-badawczego Hondy. Cechy stylistyczne odnoszą się do sprzedawanego obecnie 5-drzwiowego kompaktu. Niska i szeroka sylwetka jest równie dynamiczna i nowoczesna jak w hatchbacku. Odmiana kombi oferuje dużo lepsze walory przewozowe. Próg bagażnika jest o 137 mm niżej, co pozwala na wygodniejszy załadunek, a pojemność przestrzeni w kufrze wynosi 624 litry (po złożeniu tylnej kanapy wzrasta ona do 1668 litrów). Kierowcy dostaną do wyboru m.in. silnik diesla i-DTEC o pojemności 1.6-litra 120 KM i 300 Nm, czy silnik benzynowy 1.8-litra i-VTEC 142 KM i 174 Nm. Auto w Polsce auto zadebiutuje w pierwszym kwartale 2014 roku.