Kasia Zielińska jeździ piorunująco szybkim Audi RS4 Avant
Połączenie olbrzymiej mocy silnika i praktycznego nadwozia, to skryte marzenie wielu kierowców. Tego typu auta legitymujące się sportowymi osiągami, technicznym zaawansowaniem i sporą przestrzenią przewozową, niestety kosztują krocie i są drogie w utrzymaniu. Tylko dobrze zarabiający ludzie mogą sobie pozwolić na takie cacka, a jedną z takich osób, jak widać jest Kasia Zielińska.
Kasia Zielińska jeździ Audi RS4 Avant
Znana i lubiana aktorka jeździ na co dzień oszałamiającym kombi. Jej auto to dokładnie czwarta generacja piorunująco szybkiego Audi RS4 Avant.
Kasia Zielińska jeździ Audi RS4 Avant
To praktyczne kombi pozwalające wozić rodzinę i bagaże jest napędzane mocnym i szalenie wydajnym układem napędowym, a do tego zostało pomalowane najszybszym możliwym kolorom - czerwonym.
Kasia Zielińska jeździ Audi RS4 Avant
To nie jest zwykłe Audi A4 B9. To auto to Audi RS4 Avant, za które w salonie Audi trzeba zapłacić minimum 411 500 zł. To jednak tylko cena początkowa, którą bardzo łatwo pokaźnie podbić dostępnymi opcjami wyposażenia. Postawione na 19-calowych kołach sportowe kombi Zielińskiej to wersja wprowadzona do seryjnej produkcji w 2018 roku. Egzemplarze dostępne obecnie w salonach to już auta po liftingu, który został przeprowadzony w 2020 roku.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
Za produkcję Audi RS4 Avant odpowiada Audi Sport GmbH - oddział czterech pierścieni zajmujący się wytwarzaniam najmocniejszych aut Audi z linii RS.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
Poszerzone błotniki, masywne wloty powietrza z charakterystyczną kratownicą oraz wielkie owalne końcówki układu wydechowego zdradzają, że to nie jest typowe Audi A4.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
Pojazd zadziwia swoimi osiągami, jest luksusowo wykończony, został wyposażony w wiele nowinek technicznych podnoszących komfort i bezpieczeństwo oraz imponuje możliwościami dostępnego programu indywidualizacji podczas zamówienia.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
Kombi napędza motor 2.9 TFSI V6 biturbo o mocy 450 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
W połączeniu z napędem na cztery koła quattro i automatyczną 8-stopniową skrzynią tiptronic ta rodzinna rakieta na kołach od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 4,1 sekundy!
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h, a opcjonalny pakiet dynamiczny RS przesuwa elektroniczny ogranicznik do 280 km/h.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
Za pośrednictwem standardowego systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, w tym pojeździe można indywidualnie definiować wrażenia podczas jazdy.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
W opcjach pojawia się m.in. sportowy mechanizm różnicowy tylnej osi, zawieszenie sportowe RS plus z systemem dynamicznej kontroli jazdy Dynamic Ride Control (DRC), większe ceramiczne hamulce czy dynamiczny układ kierowniczy.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
Wnętrze to przede wszystkim sportowe fotele RS z opcjonalnym stebnowaniem w kształcie rombów. Kierownica jest spłaszczona u dołu, a dedykowane listwy progowe z emblematami RS są podświetlane.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
W Audi RS4 Avant bagażnik jest taki sam jak w standardowym A4 Avant i pomieści 505 litrów ładunku.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
Na ekranie Audi virtual cockpit i na wyświetlaczu danych na szybie na wprost wzroku kierowcy head-up display, prezentowane są typowe dla modeli typu RS dane: informacja o siłach przeciążenia, o ciśnieniu w oponach i o momencie obrotowym.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
Audi RS4 Avant waży 1790 kg. Za pośrednictwem standardowego systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, kierowca może indywidualnie definiować swoje wrażenia podczas jazdy.
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI V6 450 KM tiptronic quattro
Wygląd zewnętrzny to masywne wloty powietrza z typową dla modeli typu RS kratownicą o strukturze plastra miodu oraz szeroka i płaska osłona chłodnicy Singleframe.