Marta Kaczyńska jeździ Audi Q7
Kiedyś Audi Q7 było szczytem luksusu i plasowało się wśród najdroższych pojazdów dostępnych na polskim rynku. Dziś ceny takich używanych wozów są niższe od cen nowych miejskich aut klasy B.
Marta Kaczyńska jeździ Audi Q7
Marta Kaczyńska od 10 lat jeździ tym samym autem. Już dekadę temu córka tragicznie zmarłej pary prezydenckiej wybrała bardzo komfortowego i bezpiecznego SUV-a. Pani prawnik na co dzień porusza się solidnym Audi Q7.
Marta Kaczyńska jeździ Audi Q7
To właśnie ten wóz w 2018 roku został skradziony Kaczyńskiej na terenie Sopotu. Historia ta jest o tyle ciekawa, że pojazd odnalazł się sam, a dokładnie został dyskretnie porzucony przez wystraszonego złodzieja w pobliżu jednej z komend w Gdańsku. W aucie znajdowały się bowiem dokumenty, które jasno informowały, że auto jest własnością Marty Kaczyńskiej.
Marta Kaczyńska jeździ Audi Q7
Kiedy rabuś zdał sobie sprawę, że cała trójmiejska policja zostanie postawiona do pionu, aby odnaleźć ten pojazd, pozbył się problemu. Żeby było ciekawiej, nawet zatelefonował na policję z informacją, gdzie został odstawiony pojazd, aby mieć pewność, że łup zostanie odnaleziony.
Marta Kaczyńska z córkami
Ten komfortowy i bardzo bezpieczny kolos mierzący ponad 5 metrów długości, zadebiutował na rynku w 2005 roku, a w roku 2009 przeprowadzony został lifting. Właśnie takim Audi Q7 po modernizacji jeździ do dziś Marta Kaczyńska.
Audi Q7 pierwszej generacji
Choć ten okazały pojazd jest już nastoletni, wciąż świetnie się prezentuje i na drodze budzi respekt u innych kierowców. Egzemplarz Kaczyńskiej to maszyna napędzana widlastym silnikiem wysokoprężnym.
Audi Q7 pierwszej generacji
Diesel 3.0 V6 o mocy 240 KM i 500 Nm został połączony z automatyczną skrzynią biegów Tiptronic i stałym napędem na cztery koła quattro. Ważący 2,5 tony mastodont przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,5 sekundy i jest w stanie rozpędzić się do 210 km/h.
Audi Q7
Takie Audi Q7, choć wciąż świetnie wyposażone, wygodne i komfortowe, ze względu na swoje lata nie jest już warte worka pieniędzy. Dekadę temu, za takie nowe Audi Q7 trzeba było zapłacić minimum 250 tys. zł, bez doliczania opcjonalnych dodatków.
Audi Q7
Dziś na rynku wtórnym 15-letnie egzemplarze sprzed liftingu uda się kupić za 30-35 tys. zł. Samochody po modernizacji są wyceniane od około 45 tys. zł wzwyż.
Audi Q7
Utrzymanie takiego zaawansowanego techniczne Q7 nie kosztuje mało. W razie awarii ceny części zamiennych i serwisu potrafią porządnie uderzyć po kieszeni.
Audi Q7 pierwszej generacji
Audi Q7 to bardzo przestronny i świetnie wyposażony samochód, zapewniający komfort podczas dalekich podróży.
Audi Q7 pierwszej generacji
Audi Q7 to mierzący ponad 5 metrów długości SUV klasy premium.
Audi Q7 pierwszej generacji
Audi Q7 to mierzący ponad 5 metrów długości SUV klasy premium.