
Michał "Boxdel" Baron
Michał "Boxdel" Baron, kiedyś poczatkujący youtuber, a dziś włodarz i udziałowiec ogromnej federacji Fame MMA, poza tworzeniem treści i muzyki, ma pociąg do motoryzacji.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Podobnie jak Wojciech Gola, który razem z Boxdelem był pomysłodawcą gali freak fightowej w Polsce, Michał lubi szybkie i nietuzinkowe maszyny.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Po sukcesie pierwszej edycji gali FAME, w jego garażu zawitał Lexus NX, jednak gdy jakiś czas później przesiadł się do zmodyfikowanego BMW M2, szybko przyzwyczaił się do osiągów i bulgotu wydechu.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Od kiedy federacja zaczęła się rozkręcać, przez ręce włodarza przewinęło się wiele potężnych maszyn.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Najwięcej czasu Baron spędza za kierownicą wielkiego, komfortowego i niepozornie żwawego BMW X7 M50d, które napędza 3-litrowy silnik diesla o mocy 400 KM i 760 Nm.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Ten kolos świetnie sprawdza się na długich dystansach i przy odpowiednim operowaniu gazem, nie pochłania ogromnych ilości paliwa.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Przed drugą konferencją 11 edycji gali Fame MMA włodarz przesiadł się do bardzo limitowanej edycji flagowego modelu spod znaku czterech pierścieni. Co to za auto?

Audi R8 V10 "Green Hell"
Auto o którym mowa, to limitowane do 50 sztuk na całym świecie Audi R8 V10 "Green Hell". Specjalna edycja powstała aby uhonorować sukcesy modelu Audi R8 LMS w wersji GT3, który w latach 2012, 2014, 2015, 2017 i 2019 zwyciężył w klasyfikacji ogólnej 24-godzinnych wyścigów na torze Nurburgring, zwanym także "zielonym piekłem".

Audi R8 V10 "Green Hell"
Edycja "Green Hell" bazuje rzecz jasna na topowym wariancie modelu R8, który napędza wolnossące V10 o pojemności 5,2-litra, generujące moc 620 KM i 580 Nm.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Moment obrotowy jest przenoszony na wszystkie koła (quattro) za pośrednictwem 7-biegowej przekładni S-Tronic.

Audi R8 V10 "Green Hell"
W efekcie pierwsza "setka" pojawia się na zegarach po blisko 3 sekundach. Prędkość maksymalna wynosi natomiast 331 km/h.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Na tle "zwykłych" wersji, Audi R8 "Green Hell", poza karbonowymi dokładkami i spojlerem, wyróżnia się dedykowanym, zielonym lakierem Tioman, oznaczeniem na drzwiach (w tym przypadku jest to numer 02 z 50) i foliowaną naklejką z napisem "Green Hell R8" na przedniej szybie oraz okleinami na masce i słupkach dachowych.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Spore wrażenie robią także 20-calowe, 5-ramienne obręcze z czerwonymi akcentami.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Kiedy auta były dostępne, cena pakietu "Green Hell" wynosiła 133 tys. złotych. Ostatecznie cena dobrze doposażonego egzemplarza wynosiła blisko 1 145 000 zł.

Audi R8 V10 "Green Hell"
W kabinie Audi R8 V10 "Green Hell" nie brakuje wysokiej jakości materiałów i alkantary.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Kubełkowe fotele w takim aucie to obowiązek.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Ponieważ samochód nie ma centralnego ekranu multimediów, wszystkimi funkcjami steruje się za pośrednictwem wielkofunkcyjnej kierownicy.

Audi R8 V10 "Green Hell"
Automatyczna przekładnia S-Tronic nie popełnia w tym aucie błedów.