Można powiedzieć, że Antoni Macierewicz poświęcił życie polityce. Działalność opozycyjna za czasów PRL, reprezentowanie narodu od czasów Sejmu RP I kadencji, aż po obfitujące w teorie spiskowe próby wyjaśnienia katastrofy smoleńskiej i powołanie na szefa MON-u w gabinecie Beaty Szydło.
Źródło: Piotr Grzybowski
Rozwiń
Samochody Macierewicza
Gdzie w tym wszystkim znaleźć czas na samochody? Okazuje się, że Macierewicz, który za czasów Ligi Polskich Rodzin jeździł Daewoo Espero, od kilku dobrych lat ma w garażu prawdziwą legendę.
Źródło: Mateusz Jagielski
Rozwiń
Samochody Macierewicza
Daewoo Espero było nietypowym wyborem polityka, bo montowany na Żeraniu samochód, zastąpił w jego garażu Volvo 343. Wiekowy, szwedzki sedan ustąpił koreańskiemu samochodowi, który już w momencie premiery trącił myszką.
Źródło: Mateusz Jagielski
Rozwiń
Samochody Macierewicza
Macierewicz jeździł swoim Daewoo przez dobre parę lat, aż w końcu przesiadł się do auta o parę klas lepszego, a przy okazji… kultowego.
Źródło: Mateusz Jagielski
Rozwiń
Samochody Macierewicza
Antoni Macierewicz z Daewoo przesiadł się do Volkswagena Passata.
Źródło: Mateusz Jagielski
Rozwiń
Samochody Macierewicza
Polityk wybierając Passata zdecydował się na model generacji B6, a jego wóz zjechał z taśmy montażowej w 2008 roku.
Źródło: Piotr Grzybowski
Rozwiń
Samochody Macierewicza
Auto pod maską kryje silnik 2.0 TSI o mocy 200 KM, z którym auto przyspiesza do setki w 7,6 sekundy, ale nie tylko znacznie większa moc sprawia, że między Passatem a Espero jest prawdziwa przepaść.
Źródło: Piotr Grzybowski
Rozwiń
Samochody Macierewicza
Sedan w kolorze United Grey jest nieporównywalnie lepiej wyposażony, wyciszony i współczesny. Wnętrze jest bardziej przestronne, a bezpieczeństwo o wiele większe.
Źródło: Piotr Grzybowski
Rozwiń
Samochody Macierewicza
Generacja oznaczona kodem B6 do dziś oferuje świetny komfort jazdy i jest pełna nowoczesnych rozwiązań.
Źródło: Paweł Dąbrowski
Rozwiń
Samochody Macierewicza
VW Passat B6 jest dziś warty ułamek salonowej wartości. Za 13 letni samochód trzeba zapłacić około 25 tysięcy złotych.
Źródło: Tomasz Radzik
Rozwiń
Samochody Macierewicza
Od momentu zakupu Volkswagena, Antonii Macierewicz raczej nie zrobił nim wielkiego przebiegu. Od dawna często porusza się rządowymi limuzynami. Ciekawe, jakim przebiegiem legitymuje się jego Passat?