Kompletnie odmieniona stylistycznie trzecia generacja Yarisa, wzbogaciła się o hybrydowy model. Ekologiczna wersja z podwójnym silnikiem choć nie powala osiągami, nieźle się prowadzi, świetnie wygląda, i co najważniejsze jest oszczędna. Autko przy niezwykle spokojnym i wymagającym stylu jazdy, w mieście potrafi naprawdę mało spalić. Nieco gorzej wygląda podróżowanie w trasie, bo dystanse przy wyższych prędkościach owocują zwiększonym zapotrzebowaniem na Pb. Mimo ceny startującej od 65 tys. zł, nie można Toyocie zarzucić przesady. Biorąc pod uwagę poziom wyposażenia oraz obiecywane niskie koszty eksploatacji, ten zakup z czasem może się opłacić, a świadomość bycia eko okazać się bezcenną. Konstrukcyjnie pojazd jest zadziwiająco prosty, opiera się na budowie podstawowego Yarisa, a technicznie wykorzystuje układy znane z Priusa.