Volkswagen T-Roc 1.5 TSI 150 KM DSG Style 2022
Volkswagen T-Roc od momentu premiery cieszył się świetnymi wynikami sprzedażowymi. Crossover, po paru latach rynkowego stażu, doczekał się liftingu, który najłatwiej zauważyć, gdy wsiądziemy do środka. Jak zmienił się kompaktowy SUV Volkswagena? Czy wciąż trzyma formę w konkurencyjnym segmencie?
Volkswagen T-Roc po liftingu
Liftingi i modernizacje bestsellerów zazwyczaj nie przynoszą przełomowych zmian, a subtelne zabiegi odświeżające to specjalność niemieckich producentów. Poliftingowa wersja Volkswagena T-Roca wpisuje się w ten trend i nie wprowadza do crossovera rewolucyjnych nowości. Nowy T-Roc został tylko delikatnie unowocześniony z zewnątrz. W środku dzieje się za to znacznie więcej i są to zmiany na lepsze. Jaki jest nowy Volkswagen T-Roc 2022? Sprawdziliśmy to podczas testu.
VW T-Roc 1.5 TSI
Tylna część nadwozia różni się minimalnie - nieco innym wzorem świateł i delikatnie przestylizowanym zderzakiem. Moim zdaniem, auto pozostało zgrabne i choć nie jestem fanem przedniej, LED-owej listwy, całość prezentuje się całkiem świeżo.
Nowy Volkswagen T-Roc
Kompaktowy SUV Volkswagena wyróżnia się nową stylistyką przedniej części nadwozia. Po zmroku, nie sposób pomylić go z wersją przedliftingową - nowy pas świetlny wyróżnia przód auta i nawiązuje do pozostałych, nowych modeli niemieckiej marki. Standardem są tu w końcu LED-owe reflektory, a opcjonalnie możemy zamówić również światła matrycowe IQ.Light, nieco bardziej zaawansowane od tych, które znamy z mniejszego Taigo.
Nowy Volkswagen T-Roc
Auto pozostało zgrabne i choć nie jestem fanem przedniej, LED-owej listwy, całość prezentuje się całkiem świeżo.
T-Roc po liftingu - nowy przód auta
Nowy pas świetlny wyróżnia przód auta i nawiązuje do pozostałych, nowych modeli niemieckiej marki. Standardem są tu w końcu LED-owe reflektory, a opcjonalnie możemy zamówić również światła matrycowe IQ.Light, nieco bardziej zaawansowane od tych, które znamy z mniejszego Taigo.
Kokpit Volkswagena T-Roca 2022
Kokpit nowego T-Roca to zupełnie inna historia. Tu zadziało się całkiem sporo, a zmiany dowodzą, że Volkswagen wziął sobie do serca niepochlebne opinie o twardych plastikach użytych do wykończenia. Pojawiło się tu sporo miękkiego tworzywa, a ekran nawigacji i systemu multimedialnego został przeniesiony nieco wyżej.
Volkswagen T-Roc 1.5 TSI 150 KM Style 2022
Styl nowego wnętrza to kwestia gustu, ale nie sposób odmówić mu wzorowego montażu. Nawet na największych dziurach nic tu nie trzeszczy. To dobrze, bo właśnie tego oczekujemy od nowego Volkswagena. System multimedialny obsługuje Android Auto i CarPlay, ale na bezprzewodową obsługę tego drugiego nie ma co liczyć. Szkoda - konkurencja robi to już od pewnego czasu. Standardem są również cyfrowe zegary z ekranem o przekątnej 8 cali.
Volkswagen T-Roc 1.5 TSI 150 KM Style 2022
W bogatszej wersji, bez dopłaty otrzymujemy Digital Cockpit Pro czyli znacznie milsze dla oka i bardziej czytelne cyfrowe zegary o przekątnej 10,25-cala. Testowany przez nas T-Roc był w nie wyposażony.