Na początku 2014 roku w sprzedaży pojawi się odmłodzona Panamera zasilana olejem napędowym. Sercem jest 3.0-litrowy motor V6, który teraz generuje 300 KM przy 4000 obr./min oraz 650 Nm w zakresie od 1750 do 2500 obr./min. To oznacza, że ekskluzywne Porsche dostało 50-konny zastrzyk mocy i dodatkowe 100 Nm momentu obrotowego. Ulepszone wartości uzyskano dzięki zastosowaniu po raz pierwszy układu turbodoładowania z chłodzeniem cieczą. Sprężarka ładuje teraz 3 bary, a nie 2,5 bara jak wcześniej.
>>> Porsche Panamera S E-Hybrid: tylko 3,1 l/100 km! <<<
Zabieg ten przełożył się bezpośrednio na polepszenie osiągów. Przyspieszenie od 0 do do 100 km/h wynosi 6 sekund (wartość ta jet o 0,8 s lepsza). Wóz jest w stanie pojechać 259 km/h, czyli szyli szybciej o 15 km/h. Według producenta samochód będzie jednocześnie bardzo oszczędny. Średni obiecywany apetyt Panamery na ON to 6,4 l/100 km, a emisja CO2 = 169 gramów na kilometr.
Nowe Porsche Panamera Diesel oficjalny debiut zaliczy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie (12-22 września).