Flagowy SUV japońskiej marki od zawsze emanował odważnym designem. Tak tez jest z trzecią generacją, ale ta jest nieco bardziej tożsama z designem europejskich propozycji. Atrapa chłodnicy otrzymała firmowy kształt litery V, a światła natomiast przywodzą na myśl bumerang. Auto może być wyposażone w duży szklany dach panoramiczny, światła przednie typu Full-LED, czy 20-calowe obręcze ze stopów lekkich. Za atrakcyjnym wyglądem zewnętrznym idzie również ładnie wystylizowane wnętrze, wyglądające podobnie do tego, jakie znamy z modelu Qashqai.
Przeczytaj też: TEST nowy Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 KM: walka na argumenty o klienta
Na pokładzie Murano znalazł się cały szereg nowoczesnych funkcji. System multimedialny NissanConnectSM obsługiwany za pomocą 8-calowego ekranu dotykowego, połączono z nawigacją satelitarną GPS. Fani wysokiej jakości dźwięków z pewnością będą zadowoleni z 11-głośnikowego systemu audio firmowanego przez BOSE. Nie zabrakło także łączności Bluetooth.
Najnowszy japoński SUV będzie napędzany wolnossącą 3,5-litrową V6 połączoną z zaawansowaną skrzynią automatyczną X-tronic. Klienci będą mogli wybrać między wersją z napędzaną przednią osią, lub z systemem 4x4 All-Wheel Drive. Sprzedaż w USA już trwa, a cena podstawowa wynosi 29,560 dolarów (w przeliczeniu na polską walutę około 100 tys. zł).