Firma Mitsubishi Motors Corporation, po trzech latach sprzedaży trzeciej generacji Outlandera, znacznie zmieniła ten model. Największe korekty zaszły w przedniej części samochodu. Przestylizowano zderzak, grill i światła, które otrzymały LED-ową technologię. Chromowane akcenty z tyłu łączą poszerzone diodowe lampy zespolone. Wizualnie poprawiono proporcje nadwozia, co pozwoliło uzyskać obraz niższego i szerszego auta. Przez zmianę zderzaków długość urosła o 40 mm (teraz wynosi 4695 mm). Na koła trafiły nowe felgi ze stopów lekkich.
Przeczytaj też: TEST Mitsubishi Outlander 2.2 DID AT 4WD
Wewnątrz outlandera dodano nową kierownicę, nowocześniejszy system multimedialny oraz popracowano nad wyciszeniem. Zmodyfikowano też fotele, tapicerkę i poziom wykończenia nowymi elementami.
Dopełnieniem zmian jest gama 4-cylindrowych silników zmodernizowanych pod kątem niższej emisji CO2 i niższego spalania. Benzynowy motor 2.0 litra MIVEC ze zmiennymi fazami rozrządu generuje moc 150 KM i 195 Nm. Jednostka połączona z napędem 4WD współpracuje z poprawioną automatyczną bezstopniową przekładnią CVT. Wysokoprężny motor 2.2 litra DID zgodny z normą Euro 6, dostarcza 150 KM i 360 Nm. Łączony jest z napędem 4WD i 6-biegową manualną przekładnią, lub 6-biegową hydrokinetyczną CVT.
WIDEO - europejska prezentacja poprawionego Outlandera
/źródło wideo: x-news/