Bugatti Veyron, najdroższe auto na świecie, powoli odchodzi do historii. Po siedmioletnim okresie produkcji, Bugatti podjęło decyzję o zakończeniu produkcji Veyrona. Przez ten czas wyprodukowano 300 sztuk wszystkich wersji Veyrona. Superauto wytwarzane było w wersji standardowej, jeśli tak można powiedzieć oraz w rozmaitych edycjach limitowanych.
Przeczytaj koniecznie: Bugatti Veyron i Ultima GT-R na Rage-Race 2011 w Polsce
Jeśli jednak ktoś bardzo chciałby kupić Bugatti Veyrona, może jeszcze „znależć w salonie” to auto w odkrytej wersji Grand Sport, która kosztuje o 285 tys. więcej niż "standardowa" wersja coupe. To jednak nie wszystkie koszty, bowiem trzeba doliczyć jeszcze 20 tys. dolarów rocznie na serwis oraz 35 tys. dolarów na nowe opony Michelin i to co 20 tys. km.
Patrz także: Bugatti za 10 milionów (galeria!)
Bugatti Veyron, to nie tylko astronomiczna cena, ale i wspaniałe osiągi. Auto przyśpiesza od 0-100 km/h w 2,5 sekundy, zaś od 0-200 km/h w 7,3 sekundy. Przyśpieszenie od 0 do 300 km/h zajmuje Veyronowi 16,7 sekundy, a jego prędkość maksymalna przekracza 400 km/h. Osiągi takie zapewnia Veyronowi silnik o pojemności 8 litrów W16, który wyposażono w 4 turbosprężarki wytwarzające 1001 KM. Moc przenoszona jest na wszystkie koła przez 7 biegową przekładnię dwusprzęgłową.