Peugeot 207 zadebiutował na rynku w 2006 roku, a już rok później stał się jednym z najlepiej sprzedających się aut segmentu B. 207 zastąpił udany i popularny, jednak trochę już niemłody model 206.
>>> Peugeot 207 – tapety na pulpit
Stylistycznie Peugeot 207 kontynuuje linię swojego poprzednika. Podobnie jak model 206, Peugeot 207 także występuje jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback. Wersja CC – coupe cabriolet pojawiła się w 2007 roku, zaś wersja kombi SW w 2008.
>>> Peugeot 207 1.4 hatchback, model 2011 – dane techniczne, spalanie, cena
Następca 206-ki jest od niej zdecydowanie większy. Peugeot 207 jest od 206-ki dłuższy o 21cm, szerszy o 5cm i wyższy o 4cm. Rozstaw osi powiększono o 9,5cm i teraz ma on 2,54m. Auto korzysta z tej samej płyty podłogowej, na której zbudowano nowego Citroena C3. W 2009 roku przeprowadzono lifting obejmujący głównie drobne zmiany w wyglądzie auta.
>>> Peugeot 207 2009 r. – cena od 30 tys. zł
Standardem wyposażenia Peugota 207 są ponadto poduszki czołowe dla kierowcy i pasażera. Ponadto auto posiada system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ABS z układem rozdziału siły hamowania EBD oraz system wspomagający gwałtowne hamowanie BAS. Za dopłatą otrzymać można poduszki boczne przednie, system stabilizacji toru jazdy ESP oraz kontrolę trakcji ASR.
Peugeot 207 SW Active 1.4 kombi, model 2011 – dane techniczne, spalanie, cena
2011-07-20
4:30
Peugeot 207 to auto zaliczane do segmentu B, czyli klasy aut małych. 207 w pojawił się na rynku w 2006 roku jako następca bardzo popularnego modelu 206. W Polsce Peugeot 207 SW, czyli kombi w wersji Active z silnikiem benzynowym 1.4 16V 95KM i 5-drzwiowym nadwoziem hatchback kosztuje 54 490 zł.