BMW M2 już samo w sobie jest pojazdem wzbudzającym adrenalinę. Niewielkie nadwozie, napęd na tylną oś oraz trzylitrowa, rzędowa szóstka z system doładowania M TwinPower Turbo, generuje moc 365 koni mechanicznych i 465 niutonometrów momentu obrotowego, które można w opcji podbić do 499 Nm. M2 w połączeniu z dwusprzęgłową, siedmiobiegową przekładnią rozpędza się do setki w 4,2 sekundy, jest bardzo narowiste i wymaga silnej ręki. Wersja z 6-biegową skrzynią manualną jest wolniejsza o 0,2 s. Prędkość maksymalną klasycznie ograniczono do 250 km/h.
Linia M Performance to różne części akcesoryjne, wśród których można znaleźć wykonane z karbonu nerki, wyloty powietrza na przednich błotnikach, obudowy lusterek, spojlery przy progach, dyfuzor i listwę na klapie bagażnika. Proponowana okleina nawiązuje do historycznych barw aut wyścigowych. O wysoką jakość i dopasowanie wszystkich tych elementów zadbali designerzy BMW.
Jeśli właściciel zechce, to także wnętrze nabierze jeszcze bardziej sportowego charakteru. Kierownica obszyta Alcantarą, karbonowe dodatki na desce rozdzielczej i stalowe nakładki na pedały to tylko niektóre z opcji zmieniającej wygląd kabiny. Wisienką na torcie jest zestaw sportowego zawieszenia i wyczynowy układ wydechowy.
Wszystkie te części można zamówić w Polsce, a wygląd auta ubranego w taki pakiet przedstawiają zdjęcia w galerii.