W przypadku pierwszej akcji serwisowej dotyczy ona 193 pojazdów z silnikami wysokoprężnymi o pojemności 3.2 l spełniającym normy emisji spalin EURO5 (z filtrem DPF – cząsteczek stałych). Chodzi dokładnie o auta wyprodukowane w latach 2013-2014, w których może dojść do zbyt szybkiego nagromadzenia sadzy w filtrze. W tym wypadku możliwe jest obniżenie mocy, słabsze przyspieszanie jak i całkowite odłączenie jednostki napędowej. Powodem jest wadliwe oprogramowanie sterownika wtrysku.
Czytaj też: TEST Mitsubishi Space Star 1.2 Intense: diamencik z ukrytym potencjałem
W drugim przypadku do serwisów zostanie wezwanych 1038 samochodów wyprodukowanych w latach 2007-2014 z tym samym silnikiem diesla – 3.2l. W przypadku tych aut sprawa dotyczy uszkodzenia lub zablokowania napinacza łańcucha rozrządu co może objawiać się hałaśliwą pracą jednostki napędowej. W skrajnych przypadkach możliwe jest zerwanie łańcucha rozrządu i uszkodzenia silnika.
>>> Lista numerów VIN pojazdów objętych akcją dot. sterownika wtrysku.
>>> Lista numerów VIN pojazdów objętych akcją dot. napinacza łańcucha rozrządu.