Pozbawienie Alfy Romeo 4C dachu wymagało zwiększenie masy własnej w 4C Spider, ze względu uzyskania pożądanej sztywności nadwozia. W porównaniu z zamkniętym wariantem auto jest więc cięższe o 60 kg. W konstrukcji wykorzystano wzmacniający budowę pałąk oraz spojler z włókna węglowego. W oczy rzucają się też inaczej wykonane przednie lampy. Ponadto wyróżnikiem jest jeszcze tytanowo-karbonowy wydech Akrapovic i inne obręcze aluminiowe.
Zobacz też: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde po liftingu: trochę więcej mocy
Do napędu zastosowano 4-cylindrowy benzynowy silnik o pojemności 1750 cm3. Jednostka rozwija moc 240 KM i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 350 Nm. Siła jest przekazywana na koła tylne poprzez dwusprzęgłową suchą przekładnię automatyczną TCT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 258 km/h.
Auto trafi do sprzedaży latem tego roku.