Alfa Romeo Giulia to 510-konna limuzyna, która cechuje się stylową linią nadwozia. Nie inaczej jest również z wnętrzem. Jako, że najważniejszym w środku jest kierowca, kokpit jest skierowany delikatnie w jego stronę. Sama deska rozdzielcza jest nowym indywidualnym tworem Alfy Romeo, ale patrząc na całość znajdziemy kilka porównań z innymi producentami.
Środkowy ekran oraz cały pas przebiegający przez środek konsolety przypomina kształtem formy stosowane w BMW i Mazdzie. Pokrętło sterowania systemem multimedialnym, które umieszczono w okolicach lewarka skrzyni biegów upodobniono do touchpada MMI w Audi, a kształt kierownicy i zlokalizowany na niej przycisk uruchamiający silnik zapożyczono z Ferrari.
Zobacz: Alfa Romeo Giulia oficjalnie! Motoryzacyjny świat rozpływa się z zachwytu!
Konstruktorzy Alfy przy projektowaniu wnętrza Giulii korzystali z materiałów najwyższej jakości. We wnętrzu następczyni modelu 159 znajdziemy m.in. aluminium, skórę i włókno węglowe. Fotele obszyto elementami z alcantary. Patrząc na producentów nagłośnienia, z którymi współpracuje koncern FCA, można spodziewać się, że na pokładzie Alfy Romeo Giulia, został zainstalowany system firmy Bose lub Beats Audio.
Nie wiadomo kiedy dokładnie nowa Alfa Romeo Giulia trafi do sprzedaży, a także jakie silniki, oprócz 510-konnego V6 znajdą się pod maską. Spodziewamy się, że szerszej publiczności nowa Giulia w bardziej konwenjonalnych odmianach zostanie pokazana podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Wtedy też powinniśmy poznać więcej szczegółów.