Wprowadzona do sprzedaży w 2010 roku Alfa Romeo Giulietta, w 2014 r. przeszła dyskretny lifting. Ten kompaktowy włoski bestseller zmienił się wówczas bardzo dyskretnie, zyskując inaczej narysowany grill, inną oprawę lamp przeciwmgielnych, czy nowe wzory obręczy kół i kosmetyczne poprawki w kabinie.
Przeczytaj: TEST Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Exclusive
Teraz w 2016 roku Włosi zaproponują klientom Giuliettę po drugiej operacji odmładzającej. Tym razem zmiany są znacznie bardziej widoczne. Przedni zderzak został wyraźnie zmodernizowany, o czym świadczy inaczej narysowany wlot powietrza i powiększona trójkątna atrapa grilla. Zderzak tylny za to zyskał bardziej podkreśloną imitację dyfuzora. Lampy zarówno przednie, jak i tylne, tak samo jak wcześniej korzystają z technologii LED, ale mają nieco przeprojektowane wypełnienia. Uzupełnieniem są nowe wzory obręczy kół. W odmianie wyposażenia Giulietta Veloce zderzaki zyskają czerwone pasy dekoracyjne.
Modyfikacje wprowadzone wewnątrz nie należą do spektakularnych. Doszły przeprojektowane dekoracyjne wstawki i nowe tapicerki. Do odmiany Giulietta Veloce będzie można wybrać elementy ozdobne, wraz z fragmentami boczków drzwiowych z włókna węglowego. W konsoli centralnej zagościł nowocześniejszy dotykowy ekran systemu multimedialnego i poprawie uległ System infotainment Uconnect. Teraz użytkownicy Alfy Romeo będą mogli mieć bezpośredni dostęp z auta do takich portali jak: Facebook, Twitter, Deezer, TuneIn, czay Reuters.
Do napędu Giulietty będą służyć następujące silniki:
- 1.4 TB 120 KM i 215 Nm
- 1.4 TB MultiAir 150 KM i 230 Nm
- 1.4 TB MultiAir TCT 170 KM i 230 Nm
- 1.4-liter TB GPL 120 KM i 215 Nm
- 1.6 JTDM 120 KM i 280 Nm
- 2.0 JTDM 150 KM
- 2.0 JTDM 175 KM
Zmodernizowana Alfa Romeo Giulietta zostanie zaprezentowana szerszej publiczności na żywo na szwajcarskich targach w Genewie (3-16 marca 2016 r.).