Nadwozie
Prezentująca kunszt włoskiej stylistyki Alfa Romeo Giulietta, pod względem stylu nadwozia zmieniła się niemal niezauważalnie. W wizerunku poprawiono jedynie scudetto (atrapa wlotu powietrza do chłodnicy) i chromowaną oprawę lamp przeciwmgielnych. Doszły też nowe kolory nadwozia (Moonlight Pearl, Anodizzato Blue i Bronze). Lampy zarówno przednie, jak i tylne, tak samo jak wcześniej korzystają z technologii LED. Atrakcyjność mają dopełnić trzy nowe wzory felg aluminiowych, dostępne w rozmach 16, 17 i 18 cali.
Wnętrze
O wiele więcej pojawiło się we wnętrzu. Uwagę zwracają nowe boczki drzwiowe wraz z klamkami oraz nowe dekoracyjne wstawki konsoli centralnej i tablicy przyrządów. Wszystkie elementy pokryto jednolitym, rysoodpornym lakierem. Dodatkowo opracowano nowe siedzenia i nowy design kierownicy nawiązujący do grilla. Przestrzeń bagażową wyłożono nowym czarnym materiałem. Wewnątrz pojawiła się dodatkowa skrytka po lewej stronie kolumny kierowniczej, dodatkowy schowek na desce rozdzielczej przed pasażerem oraz wygodniejsza lokalizacja portu USB w konsoli środkowej.
>>> Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde - TEST od SuperAuto24.pl - ZDJĘCIA <<<
To co jest największą innowacją, to nowy System infotainment Uconnect z 5-calowym ekranem dotykowym, lub nawigacją GPS i dotykowym ekranem 6,5-calowym. Taki zestaw umożliwia sterowanie urządzeniami multimedialnymi za pomocą komend głosowych. W zależności od aktualnej oferty rynkowej, system Uconnect umożliwia dostęp do wszystkich najważniejszych funkcji - w tym radia analogowego i cyfrowego (DAB) oraz źródeł multimedialnych (odtwarzacze MP3/4, iPod, iPhone, smartfony) za pośrednictwem portu USB lub przyłącza AUX. System Uconnect obejmuje także interfejs Bluetooth, przydatny do obsługi telefonu komórkowego, przetwarzania wiadomości tekstowych SMS na komunikaty głosowe (text-to-speech technology), czy Audio Streaming internetowych stacji radiowych bezpośrednio ze smartfona do systemu audio.
Nowy silnik 2.0 JTDM 2
W gamie jednostek napędowych pojawił się nowy silnik 2.0 JTDM 2 o mocy 150 KM. Turbodiesel otrzymał system wtryskowy drugiej generacji MultiJet, optymalizujący procesy spalania we wszystkich warunkach eksploatacji, powodując jednocześnie spadek poziomu zużycia paliwa i ogólnej głośności pracy silnika. Zastosowanie turbosprężarki pozwala osiągnąć 380 Nm przy 1750 obr/min) i maksymalną elastyczność zespołu napędowego. Poza tym wszystkie dostępne w gamie modelowej na rok 2014 silniki MultiJet, zostały odpowiednio zmodernizowane pod kątem zgodności z normą Euro 5+ (Euro 6 Ready).