Alfa Romeo oficjalnie dzieli się swoimi planami i prezentacją produktową. Możemy liczyć na powrót tabliczki znamionowej "8C", która po raz pierwszy została użyta w latach trzydziestych ubiegłego wieku, a potem oznaczenie to przywrócono w 2007 roku na pięknym 8C Competizione. Będzie to supersamochód z benzynowym silnikiem biturbo wspomaganym jednostką elektryczną o łącznej mocy 700 KM. Auto ma przyspieszać do "setki" w czasie poniżej 3 sekund.
Kolejnym odkurzonym modelem zostanie GTV. Auto z nadwoziem coupe będzie ekskluzywnym 4-osobowym Gran Turismo z silnikiem generującym ponad 600 koni mechanicznych. Duża moc będzie wynikiem elektrycznego podbicia, a dokładnie wykorzystania technologii E-Boost. Nie zabraknie napędu na cztery koła oraz systemu Torque Vectoring.
Poza tym należy spodziewać się nowej generacji Giulietty, kompaktowego crossovera oraz dużej limuzyny pozycjonowanej ponad Giulią, która przejdzie za jakiś czas lifting. Pojawi się także Stelvio o długim rozstawie osi, a także jeszcze jeden zupełnie nowy SUV większy od Stelvio. Alfa Romeo rezygnuje przy tym z małego pojazdu segmentu B, co oznacza wykreślenie modelu MiTo. Poza tym plan obejmuje poważną hybrydyzację jednostek napędowych.