Oba samochody charakteryzują się specjalnymi naklejkami na karoserii oraz charakterystycznym dla Alpiny ospojlerowaniem i trzema kolorami nadwozia do wyboru - niebieskim, zielonym i brązowym. Alpina B5 i B6 stoją na 20-calowych obręczach Alpina Classic. Wewnątrz króluje skóra z aluminium. Na progach pojawiły się dedykowane nakładki. Fotele obito dwukolorową skórą z jasnymi przeszyciami.
Nie przegap: Alpina na bazie BMW X3 - najszybszy wysokoprężny SUV na rynku
Pod maską w obu autach znajdziemy 8-cylindrowe benzyniaki o pojemności 4.4 l. 600 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego sprawiają, że są to najmocniejsze auta w ofercie niemieckiego tunera. Od 0 do 100 km/h przyspieszenie trwa 4,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 328 km/h.
Produkcja Alpiny B5 Bi-Turbo Edition 50 i B6 Bi-Turbo Edition 50 zostanie ograniczona do 50 sztuk każdego modelu. Ceny startują od 120 000 Euro (ok. 492 000 zł).