Marka DS zaczynała swój żywot jako topowa wersja wyposażenia niektórych modeli Citroena, by całkiem niedawno stać się samodzielnym organizmem. Nazwa odwołuje się do modelu z 1955 roku, który do dziś pozostaje najważniejszym dziełem zarówno w kategorii stylu jak i rozwiązań mechanicznych.
Zobacz też: TEST Citroen DS3 Dark Pink
Luksusowa dywizja DS ma w planach oddzielenie się od punktów sprzedaży współdzielonych z Citroenem. Nowe salony można podzielić na dwa punkty: DS Store oraz Salony DS. Znajdą się w Gdańsku, Łodzi, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Katowicach i Krakowie, czyli miastach, które generują 80% sprzedaży w segmencie premium, do którego marka aspiruje.
Jeszcze w tym roku klienci będą mogli zobaczyć modele DS w Krakowie, Katowicach i Łodzi. Architektura salonów ma być prosta i elegancka, utrzymana w kolorach ciepłej czerni, bordowego karminu i koloru szampańskiego.
Salony DS mają stanowić istotną rolę podczas premiery flagowego SUV-a marki o nazwie DS7 Crossback. Będzie on wyposażony w nowe, rewolucyjne zawieszenie zapewniające najwyższy komfort w klasie. Pojazd widzieliśmy już na salonie samochodowym w Genewie, a o kolejnych planach marki DS rozmawialiśmy z Arnaudem Ribaultem, dyrektorem marketingu marki DS.