Miejskie Audi zostało zbliżone swoim wyglądem do pokazanego na początku roku sportowego S1 i S1 Sportback. Autko jest owszem mniej agresywne stylistyczne, ale dostało przekonstruowane lampy i grill, podobnie jak przemodelowane zderzaki.
Jak to bywa w przypadku liftingów, pojawiły się dodatkowe możliwości personalizacyjne. Paleta barw nadwozia jest szersza, są nowe obręcze kół ze stopów lekkich i nowe elementy wyposażenia w kabinie. Jest też adaptacyjne zawieszenie pozwalające na wybór trybów jazdy.
Zobacz też: TEST Audi S1 Sportback 2.0 TFSI quattro: mały psotnik z procą - ZDJĘCIA
Największa innowacja zagościła pod maską. Audi dokłada do A1 oszczędny 3-cylindrowy silnik o pojemności 1.0 litra, który generuje moc 95 KM. Inny małolitrażowy motor to 1.4 TDI o sile 90 KM. Kolejna nowość to 1.4 TFSI w wariancie mocy 148 KM. Większy diesel 1.6 TDI dostał zastrzyk koni i teraz dostarcza 114 KM. Ponadto jest też mocna jednostka 1.8 TFSI 189 KM.