Stylistyczne szaleństwa u Audi są obce przy wypuszczaniu kolejnych generacji swoich modeli. Tak też i będzie zapewne z A4, które niedawno zostało przyłapane bez kamuflażu w Turcji. Tym razem skupimy się jednak na jednostkach napędowych. W internecie pojawiła się jej pełna lista. Zgodnie z zapowiedziami będzie wersja hybrydowa, oparta na benzynowej jednostce TFSI oraz wysokoprężny e-tron. Część silników wyposażono w system COD, który w czasie spokojnej pracy motoru odłączy 2 i 3 cylinder.
Zobacz też: TEST Audi A7 Sportback po liftingu: luksus w dynamicznym opakowaniu
Poniżej przedstawiamy wam pełną listę jednostek napędowych:
Silnik | skrzynia biegów |
1.4 TFSI COD 125 KM | 6-bieg. manualna |
1.4 TFSI 150 KM | 6-bieg. manualna/9-bieg. S-Tronic |
1.4 TFSI COD 180 KM | 6-bieg. manualna/9-bieg. S-Tronic |
2.0 TFSI 225 KM | 6-bieg. manualna |
2.0 TFSI 245 KM quattro | 9-bieg. S-Tronic |
2.0 TFSI hybrid 260 KM* | 9-bieg. S-Tronic |
3.0 TFSI 272 KM | 9-bieg. S-Tronic |
1.6 TDI 120 KM | 6-bieg. manualna |
2.0 TDI 125 KM | 6-bieg. manualna/9-bieg. S-Tronic |
2.0 TDI 150 KM | 6-bieg. manualna/9-bieg. S-Tronic |
2.0 TDI 177 KM | 6-bieg. manualna/9-bieg. S-Tronic |
2.0 TDI 177 KM quattro | 6-bieg. manualna/9-bieg. S-Tronic |
2.0 TDI 190 KM quattro | 6-bieg. manualna/9-bieg. S-Tronic |
2.0 TDI 220 KM | 6-bieg. manualna |
3.0 TDI 218 KM quattro | 9-bieg. S-Tronic |
3.0 TDI 260 KM quattro | 9-bieg. S-Tronic |
2.0 TDI e-tron 326 KM** | 9-bieg. S-Tronic |
.
2.0 TFSI hybrid 260 KM* - 225 KM + 35 KM (silnik elektryczny)
2.0 TDI e-tron 326 KM** - 190 KM + 136 KM (dwa silniki elektryczne)