Audi A6 L e-tron to pojazd wyposażony w 4-cylindrowy silnik 2.0 TFSI generujący 211 KM i 350 Nm, połączony z silnikiem elektrycznym o sile 122 KM i 220 Nm. Całość dzięki 8-biegowemu automatowi dostarcza łącznie moc 245 KM i 500 Nm przekazywaną na koła przednie. Sprint do "setki" trwa 8,4 sekundy a prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 210 km/h. Według Audi taka maszyneria zużywa zaledwie 2,2 l/100 km a emisja CO2 ma wynosić 52 gr/km.
Przeczytaj też: TEST Audi A6 Allroad 3.0 BiTDI & Volvo XC70 D5: poważna alternatywa dla SUV-ów
Energia elektryczna magazynowana jest w akumulatorach litowo-jonowych o pojemności 14,1 kWh. Zasięg wyłącznie elektryczny wynosi 50 km. Łączny zasięg spalinowo-elektryczny pozwala przejechać około 880 km. Baterie zlokalizowano w bagażniku, przez co pojemność kufra jest ograniczona do 337 litrów. Pełne ładowanie w trybie plug-in trwa około 2 godzin.
Audi A6 L e-tron będzie produkowane w Chinach, z przeznaczeniem głównie na tamtejszy rynek. Luksusowy samochód trafi do sprzedaży na początku 2016 roku. Niemcy niestety nie planują wprowadzania tego modelu na Stary Kontynent.