Pod maską jubileuszowej edycji znalazł się podwójnie doładowany silnik 3.0 TDI o mocy 326 KM. Funkcja dodatkowego doładowania jest uruchamiana przy mocnym wciśnięciu pedału przyśpieszenia do podłogi i generuje chwilowy przyrost mocy o 20 KM.
Potężny moment obrotowy wynosi 650 Nm, a jego całość jest dostępna kierowcy w zakresie 1400-2800 obr./min. Prędkość 100 km/h pojawia się na liczniku już po 5,1 s, a średnie spalanie zdaniem producenta wynosi nie więcej niż 6,1 l na 100 km.
Przeczytaj też: Audi wyprodukowało 6 milionów aut z quattro! Wielki sukces kultowego napędu
Specjalna wersja Competition posiada pakiet stylistyczny S, a także obniżone o 2 cm zawieszenie. Standardem są 20-calowe obręcze ze stopów lekkich z ramionami malowanymi na czarno. Opony mają imponujący rozmiar 265/35. Zaciski hamulców dla podkreślenia sportowego charakteru, pomalowano na czerwono.
Klienci mogą wybierać pomiędzy czterema lakierami nadwozia: Nardo Gray, Misano Red, Daytona Gray i Sepang Blue. Fotele mogą być obite skórą naturalną w kolorze czarnym lub szarym. Dodatkowym smaczkiem są kontrastowe szare lub czerwone obszycia tapicerki. W środku nie zabrakło też czarnego drewna i aluminium.
Jubileuszowe Audi A7 będzie do kupienia od sierpnia tego roku. Ceny będą rozpoczynały się od 72 tysięcy euro.