Najnowsza generacja niemieckiego samochodu zadebiutowała podczas marcowego Salonu Samochodowego w Genewie. Auto, które teraz wjeźdża oficjalnie do sprzedaży, cechuje się odświeżoną stylistyką, zmienionym wnętrzem oraz wzmocnionymi jednostkami napędowymi. Już w seryjnym wyposażeniu znajdziemy m.in. Audi Virtual cocpit, Audi drive select, system rekuperacji, zawieszenie Audi magnetic ride, zestaw audio Bang&Olufsen czy sportowe fotele obite skórą.
Zobacz: Audi R8 e-tron 2.0 debiutuje: elektryczny sprinter w wersji produkcyjnej
Audi proponuje dwie możliwości napędu w R8. Obie są oparte o benzynową jednostkę 5.2 V10 FSI. Słabsza odmiana oferuje 540 KM (397 kW) i 540 Nm, a topowa 610 KM (449 kW) i 560 Nm.
Aby wyjechać z salonu nowym Audi R8 należy przygotować kwotę minimum 791 940 zł. Mocniejsza wersja R8 plus to wydatek od 896 140 zł.