Zajmujący się głównie tworzeniem sportowych felg aluminiowych Schmidt Revolution, zmienił wygląd nadwozia Audi RS6 Avant. Co ciekawe, karoserii wcale nie pokryto żadną okleiną maskującą, tylko ją naprawdę polakierowano w oryginalnym stylu Urban Soldier. Bojowe malowanie tylko bardziej podkreśla złowrogi charakter obniżonego auta. Całości dopełniają czarne 21-calowe obręcze, obute w opony Continental ContiSportContact w rozmiarze 295/30 ZR21.
Przeczytaj: TEST Audi RS6 Avant pierwszej i trzeciej generacji
Zmiany w wyglądzie pociągnęły za sobą modyfikację mocy. Siła napędowa to o 120 KM więcej jak w oryginalnym RS6 Avant. Motor 4.0 V8 TFSI dostarcza fabrycznie 560 KM i 700 Nm, a po ponownym strojeniu oferowanym przez Schmidt Revolution, generowana moc wynosi 680 KM. Dodatkiem może być zmieniony układ wydechowy ze stali nierdzewnej za cenę 4299 euro, dodający jeszcze kolejne 15 KM. Fabrycznie Audi RS6 Avant przyspiesza w 3.9 s do "setki". Niestety tuner nie podaje, jakie osiągi ma jego auto po zmianach.
Cena specjalnego malowania karoserii została ustalona na 1899 euro. Koszt sprężyn obniżających to 799 euro, a obręcze aluminiowe wraz z oponami wyceniono na 3999 euro. Wzmocnienie silnika to jeszcze dodatkowe 3499 euro.