W porównaniu do seryjnego modelu zmienił się tak naprawdę tylko dach – w roadsterze jest on wykonany z materiału i automatycznie rozkładany i składany. Pod maską Audi TT Roadster może pracować jeden z dwóch silników: benzynowe 2.0 TFSi (230 KM) lub wysokoprężne 2.0 TDI (184 KM). W przypadku tego pierwszego można dodatkowo zamówić jeszcze 6-biegową skrzynię S-Tronic.
Zobacz też: TEST nowego Audi TT 2.0 TFSI Coupe: zewnątrz ewolucja, wewnątrz rewolucja
Już kosztujące prawie 174 000 zł podstawowe Audi TT Roadster jest bogato wyposażone. W standardzie znajdziemy m.in. aktywny Audi virtual cockpit, reflektory ksenonowe, pełny pakiet elektronicznych wspomagaczy z ABS, ESP czy Active Lane Assist na czele, system MMI z radio CD/MP3/USB/AUX i 8 głośnikami czy 17-calowe felgi ze stopów lekkich. Na liście wyposażenia dodatkowego znajdziemy chociażby aktywne zawieszenie.
Zamówienia na Audi TT Roadster można już składać, a na kwotę 173 840 zł wyceniono model z 2-litrowym benzyniakiem i 6-stopniową skrzynią manualną.