Audi TT Clubsport to samochód koncepcyjny i jest popisem technologii producenta z Ingolstadt. W Audi TT Clubsport concept zainstalowano dwie sprężarki o napędzie elektrycznym. Kompresory charakteryzują się błyskawiczną reakcją na najmniejsze wciśnięcie gazu. W efekcie z 2.5-litrowego silnika TFSI wyciśnięto 600 KM i 650 Nm momentu obrotowego. Pierwsza "setka" osiągana jest w zaledwie 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna przekracza 310 km/h.
Nie przegap: TEST Audi TT 2.0 TFSI quattro S tonic trzeciej generacji: szybka bryka do lansu
Aby podkreślić mocarny charakter koncepcyjnego Audi TT Clubsport, lekkiej modyfikacji poddano też nadwozie. M.in. poszerzono nadkola, zamontowano zderzaki z większymi wlotami powietrza, na kołach wylądowały dedykowane felgi aluminiowe z oponami 275/30 R20. Na przedniej osi zamontowano karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe o średnicy 370 mm, a na tylnej klapie zainstalowano potężne skrzydło dbające o docisk przy szybkiej jeździe.
Aż szkoda, że Audi TT Clubsport jest autem koncepcyjnym. Przedstawiciele Audi za to zastrzegają, że elektrycznie sterowane kompresory mogą niedługo wejść do produkcji seryjnej z silnikami TDI.