Skoda Karoq Scout to uterenowiona odmiana miejskiego crossovera, który w krótkim czasie zdobył ogromną popularność. Teraz będzie dostępny również w bardziej odważnym wariancie. Karoq Scout w standardzie będzie posiadał napęd na cztery koła, a także bardziej zadziorną, off-road’ową stylistykę.
Odpowiednia gama silnikowa
Skoda Karoq Scout będzie dostępna z trzema silnikami. Oferta obejmie jednostki, które faktycznie sprawdzą się w trudniejszych warunkach. Po stronie silników benzynowych znajdziemy 1.5 TSI o mocy 150 KM, zestrojony z automatyczną 7-biegową przekładnią DSG. W gamie nie zabraknie także diesli: 150-konny 2.0 TDI będzie występował zarówno z siedmiobiegowym automatem, jak i z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. W najmocniejszej wersji znajdzie się dwulitrowy motor wysokoprężny o mocy 190 KM, który w standardzie będzie oferowany ze skrzynią DSG.
Solidny wygląd
Skoda Karoq Scout otrzyma sporo srebrnych elementów nadwozia, takich jak nakładki progowe, lusterka, relingi czy dokładki zderzaków. Całości dopełnią 18-calowe aluminiowe felgi o wzorze „Braga” (opcjonalnie dostaniemy „dziewiętnastki”), przez co nieduży Karoq będzie prezentował się masywnie, a nawet zadziornie.
We wnętrzu skrytym za przyciemnianymi tylnymi szybami, pojawi się wiele emblematów, które nie pozwolą kierowcy i pasażerom zapomnieć, że jest to wersja Scout. Fotele obszyto czarno-brązową tapicerką, a na drzwiach pojawią się wstawki imitujące drewno. Nie zabraknie skórzanej wielofunkcyjnej kierownicy, a opcjonalnie będzie można zamówić Karoqa Scout z wirtualnymi zegarami. Tradycyjne wskaźniki zostaną wówczas zastąpione dużym, przejrzystym wyświetlaczem, który kierowca może niemal dowolnie konfigurować w zależności od swoich potrzeb. Pojawi się także przełącznik do wyboru trybów jazdy (z opcją jazdy terenowej), oraz moduł LTE zapewniający Wi-Fi na pokładzie samochodu.
Z rozwiązań Simply Clever nie zabraknie licznych schowków i inteligentnie otwieranego bagażnika. Klapa podniesie się po machnięciu nogą pod tylnym zderzakiem, ukazując podwójną podłogę umożliwiającą dopasowanie przestrzeni bagażowej do aktualnych potrzeb.