Modyfikacje są bardzo subtelne i w pierwszej chwili dostrzeże je tylko wprawne oko. Przeprojektowano m.in. przedni zderzak, zmieniono progi i zastosowano agresywniejszy tylny dyfuzor. Dostępne są teraz nowe wzory 21-calowych felg ze stopów lekkich. Ponadto jak to bywa przy liftingach, klienci będą mieli do wyboru kolejne kolory lakierów. Wnętrze sportowego pojazdu zyskało dodatkowe konfiguracje kolorystyczne i materiałowe, dostępne wyłącznie w odmianie Speed. W szerszym zakresie wykorzystano między innymi elementy chromowane.
Zobacz też: Bentley Mulsanne Shaheen: limuzyna dla Wschodu
Sercem odnowionego Continentala GT jest znany 6-litrowy silnik Twin Turbo w układzie W12. Dotychczasowa moc została zwiększona do potężnych 635 KM. Moment obrotowy wynosi imponujące 820 Nm. Te wartości pozwalają na rozpędzenie brytyjskiego coupe do 331 km/h (odmiana cabrio - 327 km/h). Dzięki zmodyfikowanemu podwoziu i obniżonemu zawieszeniu, pokonywanie zakrętów odświeżoną wersją Speed będzie jeszcze pewniejsze i przyjemniejsze.
Samochód zadebiutuje na marcowym 84. Salonie Samochodowym w Genewie.