Na pierwszy rzut oka widać już zmodyfikowany zderzak przedni z elementami włókna węglowego, poszerzono nadkola, które teraz opatulają 20-calowe felgi ze stopów lekkich, zmieniono progi, zainstalowano dyfuzor na tylnym zderzaku i kilka dodatków z karbonu. Według informacji japońskiego tunera zmiany są tylko w wyglądzie. Mechanika pojazdu pozostała bez zmian.
Zobacz też: Nowy wygląd BMW M6: kontrowersyjny przód od Vilner
Za napęd BMW i3 odpowiada 170-konny silnik elektryczny z 250 Nm momentu obrotowego. Przed rozładowaniem akumulatora czuwa dwucylindrowa jednostka benzynowa o mocy 34 KM, której zadaniem jest utrzymanie minimalnego poziomu naładowania akumulatorów. Ten zabieg zwiększa zasięg z 190 do około 300 km. Pierwsze 100 km/h pojawia się w czasie 7,2 sekundy a prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 150 km/h.