BMW M4, które wyjechało od TAG Motorsports otrzymało szeroki pakiet zmian. Zauważyć można przede wszystkim bardzo poszerzone nadkola oraz liczne dodatki z włókna węglowego. Przedni i tylny pas BMW M4 TAG Motorsports zapożyczono z katalogów Vorsteinera. Auto wyposażono również w tytanowy układ wydechowy firmy Akrapovic i zawieszenie Bilstein Clubsport.
Czytaj: TEST BMW X6 30d xDrive: druga odsłona fenomenu
Nowy dolot z kompozytów węglowych i przeprogramowana jednostka sterująca silnikiem to pakiet zmian mechanicznych w BMW M4 TAG Motorsports. Moc trafia na koła, na których znajdują się 20-calowe felgi HRE z oponami Pirelli P Zero o profilu 265/30 R20 z przodu i 345/25 z tyłu. Tuner nie podaje jakie zmiany nastąpiły w mocy BMW M4. Seryjnie auto osiąga 431 KM (317 kW) i 550 Nm momentu obrotowego z 3-litrowego silnika R6 wspomaganego turbodoładowaniem.