Już "słabsze" BMW M850i robi wrażenie osiągami. M8 to prawdziwa rakieta na kołach, nawet w odmianie Cabrio. Eleganckim kabrioletem można więc zadać szyku na bulwarze, lub pędzić ponad 300 km/h po niemieckiej autostradzie.
Sprawdź również: Nowe BMW serii 1 jest tylnonapędowe tylko podczas cofania. Ale przynajmniej robi to autonomicznie - WIDEO
Testowany przez AutoTopNL model M8 jest wyposażony w pakiet Competition. Cena takiego wozu bez dodatków to blisko 880 tys. złotych, ale osiągi nie pozostawiają złudzeń, za co płacimy tak duże pieniądze. BMW do setki rozpędza się w 3,4 sekundy, a do 200 km/h udaje się przyspieszyć nieco szybciej (w 10,76 s) niż mówią o tym dane fabryczne. Maksymalna, licznikowa prędkość to 309 km/h, a w rzeczywistości BMW osiąga 308 km/h. Przy okazji, zwróćcie uwagę jak nieprawdopodobnie niskie jest przekłamanie prędkościomierza.
625-konna bestia jest napędzana doładowanym silnikiem V8 o pojemności 4.4 litra. Napęd to rzecz jasna XDrive - dzięki niemu nawet próby na wilgotnym asfalcie kończą się zadowalającymi wynikami.
Zobaczcie WIDEO: