"A NEW ERA" to już drugi film prezentujący BMW Group pod czterema mocnymi markami: BMW, MINI, Rolls-Royce oraz BMW Motorrad. Spot ukazuje cztery koncepcyjne pojazdy każdej z marek i wizję mobilnej przyszłości. Samochody wizjonerskie symbolizują wolność, swobodę poruszania się i osiągania celów w życiu. Centralnymi tematami są autonomiczna jazda, indywidualność, bezpieczeństwo zapewniane przez innowacje oraz samochód jako aktywny towarzysz i doradca w codziennych sytuacjach. Film zwraca uwagę również na inne obszary innowacji, m.in. elektromobilność, współdzielenie pojazdów oraz łączność.
BMW nowej ery - łączność, elektromobilność i współdzielenie pojazdów
2017-03-27
13:04
Rozpoczęła się nowa era. Taki jest najważniejszy przekaz nowego filmu BMW Group, prezentującego cztery wizjonerskie pojazdy. W rok od setnej rocznicy założenia spółki, niemiecki producent samochodów i motocykli klasy premium kontynuuje kampanię "THE NEXT 100 YEARS".