Przygotowana dla europejskich klientów i oparta na zupełnie nowej płycie podłogowej – taka jest seria 5 Touring. Rodzinna odmiana oferuje 570 litrów przestrzeni bagażowej, z możliwością jej zwiększenia do 1700 litrów po złożeniu siedzeń. Oparcie kanapy dzielone jest w proporcji 40:20:20, a BMW serii 5 Touring można wyposażyć jeszcze w automatyczną klapę bagażnika i oddzielnie otwieraną szybę. Ładowność tego kombi to aż 730 kilogramów.
Oczywiście Touring przejmuje wyposażenie sedana, dlatego na liście znajdzie się system multimedialny z ekranem o rozmiarze 10,25 cala (reagujący na gesty), wyświetlacz HUD oraz zaawansowane układy bezpieczeństwa pod postacią adaptacyjnego tempomatu z funkcją jazdy w korku czy kamer rozpoznających przechodniów. Jeśli macie żyłkę sportowca, auto warto wyposażyć w zawieszenie M Sport.
Seria 5 w wersji sedan kosztuje 209 800 złotych – za taką kwotę otrzymujemy auto z rzędowym, czterocylindrowym silnikiem diesla z manualną skrzynią biegów. Za odmianę Touring przyjdzie nam jednak trochę dopłacić...
.
BMW serii 5 Touring - polski cennik
.
wersja | silnik | skrzynia biegów | moc | cena |
530i | R4 | automat 8 | 252 KM | 239 200 zł |
540i xDrive | R6 | automat 8 | 340 KM | 313 000 zł |
520d | R4 | manualna 6 |
190 KM | 220 700zł |
530d | R6 | automat 8 | 265 KM | 297 600 zł |
530d xDrive | R6 | automat 8 | 265 KM | 309 600 zł |