Nowe BMW serii 8 Coupe z pakietem stylistycznym AC Shnitzer nie tylko wygląda jeszcze groźniej niż bazowe M850i, ale jest też nieco szybsze. Z zewnątrz firma zastosowała sporo elementów z włókna węglowego. Na przednim zderzaku znalazło się kilka lotek i dokładka pod zderzakiem - tak zwany splitter.
Sprawdź: Jeep z piekła rodem! To jeszcze mocniejszy Trackhawk
Na progach znalazły się niewielkie dokładki z logo producenta. Z tyłu z kolei znalazło się duże skrzydło w stylu GT3 oraz powiększony dyfuzor z dodatkowym światłem stopu i wyeksponowanymi czarnymi końcówkami wydechu.
Zobacz: Volkswagen Golf GTI Aurora z hologramowym wyświetlaczem!
Ponad to w ofercie tunera pojawiły się dwa nowe wzory felg - kute i lekkie AC3 oraz AC1. Obydwa wzory są dostępne wyłącznie w rozmiarze 20 cali.
Od strony wizualnej inżynierzy odstawili kawał dobrej roboty, a od strony technicznej? Tu również trochę się zmieniło. Niewielkie modyfikacje sprawiły, że z 3-litrowego rzędowego diesla 840d wyciśnięto 380 KM i 780 Nm. To o 60 koni i 100 Nm momentu więcej, niż bazowa wersja.
Przeczytaj: Niesamowite Ferrari SF90 Stradale już jest
Natomiast z 4.4-litrowego V8 M850i udało się wyciągnąć 620 KM i 840 Nm momentu obrotowego, co w efekcie daje 90 KM i momentu więcej, niż egzemplarze w salonach.