BMW stworzyło grę wideo ze swoimi luksusowymi SUV-ami

2014-02-04 12:02

W obecnych czasach producenci samochodów mają olbrzymie możliwości prowadzenia działań promocyjnych. Najczęściej wybierane są reklamy w telewizji i internecie, czy udostępnianie filmów w serwisie YouTube. Kreatywność marketingowców matki BMW sięga jednak dalej - zaprezentowali oni ostatnio przeglądarkową grę z modelami niemieckiej firmy w roli głównej.

BMW nawiązując do swojego oryginalnego sloganu, określa grę słowami "Wirtualna radość z jazdy". Została ona stworzona dla fanów motosportu. Dzięki niej entuzjaści motoryzacji mogę wcielić się w domowym zaciszu w rolę kierowcy jednego z SUV-ów producenta z Bawarii. Gra dostępna jest dla posiadaczy iPodów i iPhone'ów za pośrednictwem sklepu AppStore.

Za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook można ścigać się w czasie rzeczywistym z naszymi znajomymi. Jeśli znajdziemy w sobie wystarczająco odwagi, możemy wyzwać na pojedynek nawet jednego z zawodników startujących na co dzień w zespole BMW w wyścigowej serii DTM.

Przeczytaj też: BMW serii 4 Gran Coupe na pierwszych oficjalnych zdjęciach

Producent zapewnia, że gra xDrive Challenge 2014 jest okazją do przekonania się o możliwościach systemu xDrive w trudnych warunkach. Gracz ma do wyboru jeden z modeli terenowej serii X: X1, X3, X5 lub X6. Największą atrakcją jest niewątpliwie model X5, który zadebiutował pod koniec zeszłego roku. Uzyskując punkty za zwycięstwa w wyścigach gracz będzie mógł odkrywać kolejne fragmenty miasta, w których znajdują się warsztaty samochodowe. Korzystając z nich mamy możliwość dokonywania modyfikacji z naszym aucie, a także zmiany go na inny model.

Największą frajdę będzie sprawiać bez wątpienia rywalizacja z naszymi znajomymi. Do tej pory aplikacja została pobrana już ponad 120 tysięcy razy, z czego ponad 10 tysięcy graczy pochodzi z Polski. Wszyscy grający mogą za pośrednictwem aplikacji umówić się bezpośrednio na jazdy testowe jednym z modeli serii X.

Nasi Partnerzy polecają