Oba auta cechują się jeszcze bardziej luksusowym wykończeniem i indywidualnymi barwami. BMW X5 M Indyvidual pokryto specjalną barwą o nazwie Pyrite Brown. Cechuje się on domieszką pigmentu Xirallic, który powoduje delikatną zmianę koloru w zależności od kąta patrzenia i padania światła. Z kolei BMW X6 M Indyvidual pokryto lakierem Azurite Black, w skład którego wkomponowano pigment dający niebieskie odcienie.
Zobacz też: Nowe BMW X5 M i X6 M 2015: moc przez duże M
Zmienione zostało również wnętrze obu aut. Skóra na fotelach i użyta do wykończenia elementów środka to wysokiej jakości Merino. Wnętrze jest dwukolorowe. Siedzenia, dolne partie drzwi i deski rozdzielczej pokryto białą odmianą. Górne połacie drzwi oraz kokpitu obszyto ciemną skórą. Słupki oraz dach pokryto białą Alcantarą. Nie zapomniano również o elementach z aluminium i tych polakierowanych na fortepianową czerń.
Przeczytaj również: TEST BMW 118d xDrive M-Package: pozory łatwo mylą
Nie wiemy nic o modyfikacjach technicznych. Zatem pod maską BMW X5 M i X6 M w wersjach Indyvidual pracuje benzynowy silnik V8 o pojemności 4.4 l z podwójnym doładowaniem. 570 KM i 750 Nm momentu obrotowego przenoszone jest na cztery koła za pomocą 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów ze sportowym oprogramowaniem. Pierwsze 100 km/h oba auta osiągają w zaledwie 4,2 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h.