Ulepszenia BMW X6 dotyczą całkiem nowego pakietu aerodynamicznego nadwozia. Przebudowane zostały zderzaki, inne są też światła wbudowane w dolną część zderzaka z przodu. Doszły poszerzenia progów, ładnie wymodelowane nakładki na nadkolach i spoiler na klapie. Pozbyto się też wszelkich elementów z chromu na rzecz utrzymania wszystkiego w czarnym kolorze. Dopełnieniem całości są charakterystyczne dla firmy LUMMA trzy końcówki układu wydechowego wstawione centralnie w zderzak oraz wielki 22-calowe felgi. Zawieszenie zostało przybliżone do drogi o 40 mm.
Zobacz też: Ekstremalne Audi RS6-R ABT Sportsline o mocy 730 KM
Jak przystało na "gruby" tuning, mocy nie pozostawiono seryjnej. Fabryczne nowe BMW X6 xDrive50i z motorem V8 o pojemności 4.4 litra z podwójnym turbodoładowaniem, oferuje kierowcy 450 KM i 650 Nm. Siła ta została podniesiona przez tunera do 555 KM i 792 Nm. Modyfikacje firmy LUMMA Design polegały na kompletnym przeprogramowaniu samochodu. Osiągi auta niestety nie są ujawnione, ale można się domyślić, że teraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h jest zbliżone do 4,2 sekundy, czyli czasu fabrycznego BMW X6 M (moc 575 KM i 750 Nm).