Brabus zaprezentował swoje najnowsze dzieło - model 850 6.0 Biturbo, którego podstawą był Mercedes E 63 AMG. Seryjny 5,5-litrowy silnik auta został powiększony do pojemności 6-litrów. Turbosprężarki zostały odpowiednio zmodyfikowane, a kolektory dolotowy i wydechowy zamieniono na całkiem nowe. Dzięki licznym ingerencjom w mechanikę, motor generuje 850 KM przy 5400 obr./min. i aż 1450 Nm momentu obrotowego w przedziale od 2500 do 4500 obr./min. Komputer sterujący pracą silnika ma dodatkowo opcję obniżającą moment obrotowy do 1150 Nm.
Zobacz też: Złoty Mercedes Klasy S Versailles od Carlssona - WIDEO
Poza silnikiem inżynierowie zmodyfikowali 7-biegową skrzynię SPEEDSHIFT MCT, która przekazuje napęd na tylną oś lub na wszystkie cztery koła. W konfiguracji z napędem na przód przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3,7 sekundy, a w odmianie 4MATIC zaledwie 3,1 sekundy! Maksymalna prędkość została określona przez producenta na przedział od 300 do ponad 350 km/h. Z zewnątrz auto wygląda jeszcze bardziej agresywnie w porównaniu z seryjnym E 63 AMG, za sprawą odpowiedniego pakietu aerodynamicznego i oryginalnych 20-calowych obręczy kół.
Mimo tak zaawansowanych modyfikacji nie ma obaw przed awarią. Producent udziela trzyletniej gwarancji na auto z limitem przebiegu 100 000 kilometrów. Brabus 850 6.0 Biturbo jest dostępny jako sedan i kombi.