Z zewnątrz samochód charakteryzuje się dodatkowym ospojlerowaniem, felgami ze stopów lekkich (w ofercie są w rozmiarach 18-, 19- i 20-calowych) z niskoprofilowymi oponami, chromowanymi końcówkami układu wydechowego oraz obowiązkowym czarnym lakierem nadwozia. Wewnątrz możemy znaleźć aluminiowe nakładki na pedały, dedykowane dywaniki, czy nowe zegary z prędkościomierzem wyskalowanym do 340 km/h.
Zobacz też: TEST Mercedes Klasy C Kombi C180 7G-Tronic: luksus w powiększonym wydaniu
Brabus oferuje dodatkowo pakiety modyfikacji mechanicznych. Dzięki nim w przypadku silnika C250 moc z 211 KM rośnie do 245 KM, a moment obrotowy z 350 Nm do 400 Nm. Pozwala to rozpędzić Brabusa B25 do 100 km/h w 6,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Dodatkowo Brabusa B25 wyposażono sportowe zawieszenie obniżone o 30 mm ze sprężynami Bilstein.
Oferta modyfikacji mechanicznych do Brabusa B25
.
Silnik | przed modyfikacją | po modyfikacji |
C 180 | 156 KM / 250 Nm | 177 KM / 300 Nm |
C 200 | 183 KM / 300 Nm | 224 KM / 330 Nm |
C 250 | 211 KM / 350 Nm | 245 KM / 400 Nm |
C 220 BlueTec | 170KM / 400 Nm | 205 KM / 450 Nm |
C 250 BlueTec | 204 KM / 500 Nm | 245 KM / 550 Nm |