Pod maską niemieckiego SUV-a pracuje 6,3-litrowy silnik V8 B63 Biturbo, który osiąga aż 650 KM przy 6 200 obr./min. oraz 850 Nm w zakresie od 3 000 do 5 500 obr./min. To ogromna moc, nawet jak na tak ciężkie auto, zatem nie dziwi fakt, iż Brabus GL63 Biturbo przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy (0,2 sekundy wolniej niż Ferrari F430) i osiąga prędkość maksymalną 300 km/h.
Przeczytaj koniecznie: Volkswagen New Compact Coupé - wypośrodkowany europejczyk?
Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem siedmiobiegowej przekładni Speedshift 7G-Tronic, która zachwyca szybkością zmiany przełożeń i... jest na tyle wytrzymała, ze możnaby ją z powodzeniem stosować w największych ciężarówkach.
Nadwozie zmodyfikowanego Mercedesa wyróżnia się specjalnym pakietem aerodynamicznym, który w przypadku auta osiągającego 300 km/h nie pełni tylko funkcji ozdobnej, większymi wlotami powietrza oraz większym spoilerem na tylnej klapie. Na uwagę zasługują także 9-ramienne obręcze aluminiowe, które w tym przypadku mają średnicę aż 23 cali.
Patrz też: TEST: Opel Isignia ecoFLEX - Ekokombinacja
Wnętrze modelu, jak zwykle w przypadku Brabusa, może zostać dostosowane do indywidualnych wymagań zamawiającego, który oprócz ekskluzywnej skórzanej tapicerki może „poprosić” na przykład o zainstalowanie ekranów LCD w oparciach tylnych siedzeń.
Brabus GL63 Biturbo to wydatek przynajmniej 368 000 Euro.