"Seryjny" Mercedes-AMG C 63 S oferuje 510 KM i 700 Nm momentu obrotowego. Te wartości są osiągane z benzynowego silnika 4.0 V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Pierwsze 100 km/h osiągane jest w 4 sekundy, jednak dla Brabusa te wartości są niewystarczające. Dlatego też w niemiecką limuzynę na sterydach, tchnięto nowe życie.
Nie przegap: Brabus PowerXtra B50 Hybrid: tuningując hybrydę
Modyfikacje, które zostały wprowadzone przez niemieckiego tunera pozwoliły osiągnąć potężne 600 KM i 800 Nm. Maksymalna wartość tego drugiego parametru, osiągana jest już przy 1750 obr/min. "Setka" pada po 3,8 sekundy, a strzałka prędkościomierza zatrzyma się przy 300 km/h. Wszystko dzięki zmianie w oprogramowaniu silnika, zwiększeniu ciśnienia doładowania i zmianie układu wydechowego na tytanowy.
Kliknij: Brabus Mercedes-Benz klasy S Rocket 900: postrach wszystkich limuzyn
Oprócz modyfikacji technicznej Brabus przygotował również pakiety stylistyczne do Mercedesa-AMG C 63 S. Przestylizowany został przedni zderzak, gdzie dołożono nakładkę z włókna węglowego, tylny dyfuzor zastąpiono nowym, który wykonano również z karbonu, a na klapie bagażnika umieszczono delikatną i lekką lotkę. Nie zapomniano również o 20-calowych felgach aluminiowych z oponami w rozmiarze 255/30 ZR20 z przodu i 275/35 ZR20 z tyłu.
Brabus Mercedes-AMG C 63 S zostanie zaprezentowany podczas wrześniowej wystawy samochodowej we Frankfurcie.