Już seryjny Mercedes S500 Plug-In Hybrid ma potężną dawkę mocy. 442 KM osiągane z 3-litrowego silnika spalinowego V6 i elektrycznego pozwala sprawnie napędzać niemiecką limuzynę. Zmiany w oprogramowaniu jednostki napędowej oraz ciśnienia turbosprężarki dały dodatkowe 51 KM i 70 Nm momentu obrotowego, co przełożyło się na łączne 493 KM i 890 Nm momentu końcowego efektu.
Wejdź: Brabus Mercedes klasy S Rocket 900: postrach wszystkich limuzyn
Dzięki tym zabiegom pierwsze 100 km/h osiągane jest w 4,9 sekundy, a prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Napęd elektryczny pozostał bez zmian, przez co Brabus PowerXtra B50 Hybrid potrafi poruszać się wyłącznie na napędzie elektrycznym, a akumulatory można ładować z domowego gniazdka elektrycznego.
Czytaj: Brabus B25: nowa klasa C Kombi z pazurem
Oprócz zmian mechanicznych, Brabus oferuje również pakiety stylistyczne. Dodatkowe nakładki na zderzaki, progi, klapę bagażnika, elementy z włókien węglowych, nowe wzory felg aluminiowych czy najwyższa jakość, luksusowego wykończenia wnętrza to tylko niektóre elementy oferty niemieckiego tunnera.