Nowy Hyundai i10 otrzymał odświeżony pas przedni z okrągłymi lampami LED do jazdy dziennej. Pod względem wyposażenia nie zaskakuje nowościami – w końcu można zdecydować się na system multimedialny obsługujący Apple CarPlay oraz Android Auto. Pojawiła się też fabryczna nawigacja. Bez zmian za to pod maską, gdzie gości silnik benzynowy o pojemności 1.0 lub 1.2 litra. Oszczędni mogą wybrać auto z fabryczną instalacją LPG.
Zobacz też: nowy Hyundai i30: trzecia generacja autem dla każdego
Bazowa wersja Access ma 6 poduszek powietrznych, centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby przednie, manualną klimatyzację czy radio. Broszury mówią o cenie 39 900 złotych, która jest niezwykle konkurencyjna. Takie egzemplarze trafią do Polski po nowym roku. Pachnące świeżością auta, które właśnie pojawiły się u dealerów, mają dodatkowy pakiet z "klimą" i radiem za 3900 złotych. Klienci szukający bazowych wersji (których jest bardzo mało) powinni poczekać na kolejną transzę aut.
O wiele bardziej atrakcyjną ofertą - choć wymagającą wysupłania nieco więcej - wydaje się wersja Comfort za 46 100 złotych. Obejmuje ona dodatkowo tempomat, alarm czy elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka. Ponadto auto poruszać się będzie na 14-calowych felgach.
Wyżej pozycjonowana wersja Premium wprowadza jeszcze czujniki parkowania, system bluetooth czy układ ostrzegania przed kolizją.
.
Hyundai i10 - polski cennik
.
Silnik/wersja | ACCESS | COMFORT | STYLE | PREMIUM |
1.0 MPI MT 66 KM | 39 900*zł | 46 100 zł | 49 100 zł | 51 300 zł |
1.0 MPI AT 66 KM | 43 900 zł | 50 100 zł | 53 100 zł | 55 300 zł |
1.0 MPI LPGI 67 KM | 44 900 zł | 51 100 zł | 54 100 zł | - |
1.2 MPI MT 87 KM | 41 900 zł | 48 100 zł | 51 100 zł | 53 300 zł |
1.2 MPI AT 87 KM | 45 900 zł | 52 100 zł | 55 100 zł | 57 300 zł |
*pakiet klimatyzacja + radio za 3900 złotych w samochodach wyprodukowanych w 2016 roku.